Handelsbetingelser for handel på viborggaver.dk
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle ordrer og leverancer fra viborggaver.dk
Henvendelser
Har du spørgsmål til viborggaver.dk, kan du kontakte os på info@viborggaver.dk eller på telefon 86 61 37 48. Ved henvendelser omkring en allerede afgivet ordre bedes du venligst have dit ordrenummer klar.
Bestilling
INTET SALG TIL PRIVATE
Al bestilling foregår online på viborggaver.dk.
Virksomheden har mulighed for selv at bestille specifikke gaver til sine medarbejdere eller modtage et login som udsendes til hver enkelt medarbejder, hvorefter medarbejderen selv vælger 1 stk. gave og sætter denne i bestilling. Virksomheden vælger om gaverne skal leveres samlet på firmaadressen, eller om virksomheden selv skal afhente hele ordren.
Virksomheden afgiver samlet ordre ved at udfylde en bestillingsformular – fanen: BESTIL JULEGAVER og modtager herefter en bekræftelsesmail med nærmere information om login. Dette gælder både, når medarbejderen selv vælger, samt hvis virksomheden bestiller samme gave til alle sine medarbejdere.
Der er ikke minimum på, hvor mange medarbejdere der skal vælge de enkelte gaver – én er nok. Der tages forbehold for evt. udsolgte varer, som erstattes med lign. produkter i samme prisklasse og kvalitet. Visse produkter findes i en begrænset mængde og kan meldes udsolgt frem mod jul. Hvis en medarbejder glemmer at bestille en gave inden for tidsperioden, modtager vedkommende automatisk et Viborg gavekort til samme værdi.
Der tages forbehold for taste- og trykfejl, udgåede varer og force majeure.
Bestilling på viborggaver.dk – når virksomheden vælger gaverne – trin-for-trin
Login modtages på mail og giver adgang til den valgte priskategori. Login er personlige og må ikke videregives.
- Find den ønskede vare.
- Læg varen i bestilling ved at klikke på symbolet ‘Bestil’.
- Derefter kan du fortsætte din søgning, hvis der skal bestilles yderligere gaver.
- Fortryder du indholdet, eller ønsker du at foretage rettelser og fx ændre antallet af varer, kan du henholdsvis trykke på slet knappen eller rette i boxen med antal ved at trykke på knappen ‘Kurv’. ‘Opdater indhold’, hvis du vil se ændringerne.
- Herefter går du til ‘Bestil’, og du kan nu indtaste kundeoplysninger og leveringsmetode. Tryk på ‘Afgiv bestilling’.
Systemet sender dig en ordrebekræftelse på den e-mail, du har opgivet under kundeoplysninger.
Bestilling på viborggaver.dk – som medarbejder
- Indtast det login som du har modtaget fra din arbejdsgiver – du får nu adgang til gaveudvalget. Login er personlige og må ikke videregives.
- Find den ønskede vare.
- Læg varen i bestilling ved at klikke på symbolet ‘Bestil’.
- Fortryder du indholdet, og ønsker at bestille en anden vare, kan du trykke på slet-knappen. ‘Opdater indhold’ varen er slettet, og du skal logge ind igen.
- Når du har valgt en gave, trykkes der på ‘Bestil’, og du kan nu indtaste kundeoplysninger. Leveringsmetode skal der ikke klikkes på – det har virksomheden valgt på forhånd. Tryk derefter på ‘Afgiv bestilling’.
Systemet sender dig en ordrebekræftelse på den e-mail, du har opgivet under bestilling.
Hvis en medarbejder ikke vælger en gave inden for den angivne tidsperiode, får han/hun automatisk et Viborg gavekort til samme værdi.
Fragt og levering
Ved afgivelse af ordre vælger virksomheden, om gaverne skal leveres på firmaets adresse eller virksomheden kan vælge at afhente hele ordren samlet. Levering er eksklusiv og afregnes med 25 kroner pr. gave inkl. moms. Levering er mulig i postnummer 8800. Levering og afhentning foregår fra mandag d. 11 december til og med torsdag d. 14 december.
Reklamation og bytteregler
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra viborggaver.dk skal der gøres opmærksom på i rimelig tid efter, at varen er modtaget. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Eventuel reklamation skal altid ske til butikken, hvor varen er købt og her er den almindelige lovgivning gældende.
Bemærk dog at gaver, der indeholder fødevarer, ikke er omfattet af dette og heller ikke tages retur/ombyttes.
Medarbejderen har mulighed for at bytte gaven i butikken, hvis der ønskes en anden vare. Gaven kan kun ombyttes til købsværdien og ikke den oplyste gaveværdi på viborggaver.dk.
Virksomheden kan ikke returnere varer til viborggaver.dk efter køb, dvs. der er ingen fortrydelsesret for virksomheden for varer købt på viborggaver.dk.
Pris og betaling
På viborggaver.dk kan virksomheden logge ind og se priskategorier samt udbud i disse. Virksomheden afgiver ordre på viborggaver.dk med angivelse af antal gaver, hvilken priskategori samt hvortil fakturaen skal sendes. Alle priser er inkl. moms.
Betaling
EAN fakturering til det offentlige og andre institutioner er muligt efter ønske.
Øvrige virksomheder modtager faktura.
Betales der ikke rettidigt efter faktura, annulleres ordren.
Personoplysninger
Ingen personlige oplysninger, der registreres på www.viborggaver.dk, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand.
Gaveportalen anvender cookies til styring af indholdet i bestillingsmodulet. Ved at bekræfte vores handelsbetingelser, giver du som bruger samtykke til lagring af disse cookies på din pc, tablet, smartphone eller lignende, når du gennemfører en bestilling.
Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer, kan dette ske via browserindstillingerne. I Internet Explorer sker det f.eks. via menuen ‘Funktioner’ og menupunktet ‘Internetindstillinger’.
Under et køb udbeder vi os navn, firma, telefonnummer og mailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Ved at godkende vores handelsbetingelser accepteres viborggaver.dk´s persondatapolitik